Hledat | Pokročilé vyhledávání
Navigace:  Úvodní stránka > Navštívili jsme > PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel

Skutečný odpočinek v přírodě nedaleko Prahy

V polovině července jsme navštívili hotel Park Holiday v Benicích, který vznik v roce 2008 a za jehož architektonické pojetí získal ocenění Stavba roku. Hotel je situován do velmi příjemného  prostředí malé vesničky nedaleko Prahy. Tuto polohu jistě ocení lidé, kteří do Prahy potřebují cestovat za prací či zábavou. Po příjezdu do hotelu, jsme zaparkovali auto do zastřešených garáží, které jsou velkým přínosem v letních tropických dnech ale i zimních měsících. Po vybalení osobních věcí jsme „suchou nohou“ šli přímo do recepce. Vstupní hala Vás okouzlí svým velmi milým a vtipným pojetím, kde Vás na první pohled upoutá obrovská dřevěná socha urostlého sportovce s knírkem, který jako kdyby říkal:,,Ve zdravém těle zdravý duch“! Slečny na recepci byly milé a poskytly nám veškeré informace k pobytu v hotelu. V celém hotelovém komplexu se objevují jednoduché přírodní prvky dřeva a skla, což působí pozitivně na Váš první dojem. Prostorný hotelový pokoj byl útulný s výhledem do přírody a tenisové kurty. Ocenili jsme také koupelnu s velkým sprchovým koutem. Večer jsme ještě stihli procházku po pěkném okolí hotelu. Cestou zpět jsme na recepci zamluvili tenisový kurt na následující ráno a odcestovali do Prahy za večerní zábavou. Cesta do centra Prahy Vám zaberena nejvýš 20 minut, pokud se rozhodnete cestovat vlastním vozem. Následující den jsme vyzkoušeli venkovní tenisové kurty a opravdu Vás ranní sport nabije na celý den! Nebyli jsme jediní, koho raní sport zlákal...hotel Park Holiday disponuje hned několika kurty venkovními a v případě špatného počasí také zastřešenými kurty na tenis, ale i badminton nebo squash. Po sportovním výkonu jsme šli doplnit síly na snídani. Snídaně je pořádaná  formou bohatého bufetu. Najdete zde různé druhy čerstvého slaného i sladkého pečiva, chlazený box se sýry, uzeninou, ale samozřejmě také se spoustou ovoce a zeleniny. Do hotelu jsme se vrátili na večeři v restauraci Tetu Brissy. Restaurace nás okouzlila velmi příjemným prostředím, ochotným personálem a pestrým jídelním i nápojovým lístkem. Večer se nám ještě nechtělo zakončit a tak jsme se rozhodli navštívit bowlingové centrum. Usměvavý barman nás obsloužil a my jsme se bavili pohledem na bowlingové dráhy, kde se ještě odehrávaly sportovní boje. Další den ráno jsme měli naplánovaného trenéra v hotelovém fitness centru, který nám vypracoval odborné schéma naší kondice. Po vyhodnocení jsme se přesunuli do skvěle vybaveného fitness centra, které Vám je k dispozici po celou dobu Vašeho pobytu. Po této proceduře jsme si šli ještě na chvíli odpočinout do bazénu a také do ClubWell zóny, kde je na výběr z mnoha druhů saun např. finské sauny, sauny vario či parní lázně. Odpočatí a nabití energií jsme mohli vyrazit na cestu domů. Celkový dojem z tohoto krásného hotelu byl velmi příjemný. Atmosféra prostředí Vás nabudí ke sportu a zdravému životnímu stylu, ale zároveň zde naleznete klid a pohodu. Na toto místo se budeme vždy rádi vracet a poznávat další možnosti aktivního odpočinku a relaxace.

Sdílet

Květnového povstání 194
10300 Praha 10 Benice
Kontakt:
Tel:   +420 267 268 111
E-mail:   info@parkholiday.cz‎

PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel
PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel PARK HOLIDAY Congress Wellness Hotel

Mapa

Hotel Happy Star

Znojmo

Poznejte pohodlné, příjemné a moderní prostředí hotelu Happy Star, který byl postaven teprve v roce 2005. Hotel se nachází v Hnanicích, 8 km od města Znojmo. Nechte se okouzlit Národním parkem Podyjí nebo moravským vínem, sportujte či odpočívejte.

Wellness Hotel Patince

Patince

Wellness Hotel Patince je oázou pokoja a harmónie, kam môžete uniknúť pred stresom okolitého uponáhľaného sveta. U nás úplne vypnete a zabudnete na starosti, dokonale zrelaxujete svoje telo i dušu.

Villa Regenhart

Jeseník

Nově zrekonstruovaný wellness & spa hotel se nachází v lázeňském městě Jeseník. Místo je vyhledávané nejen kvůli zdejším světově proslulým lázním, ale také pro unikátní klima a krásnou přírodu.

Praha 10 Benice

Jedinečný design a komfortní vybavení hotelových pokojů, lokalita hotelu a široké zázemí sportovních a relaxačních aktivit se Park Holiday řadí k výjimečným a ojedinělým hotelům pražského regionu.